GoodWill
FoodWill
A vállalkozások sikeressége abban a képességükben rejlik, amellyel a fogyasztók bizalmát elnyerni és amivel ezt a törékeny bizalmat megőrizni képesek.
Minél kiszolgáltatottabb a fogyasztó egy-egy szolgáltatás választásakor, annál sérülékenyebb ez a bizalmi kötelék. Az élelmiszerbiztonság megkérdőjelezhetetlensége, alapvető feltétele ennek az előre megszavazott bizalomnak, mivel itt nem csak a fogyasztói élményét, hanem egészségét, vagy fatális esetben akár életét is elveszítheti. Bármilyen gyanú, negatív tapasztalat, végérvényes bizalomvesztéssel járhat. A tapasztalat híre pedig könnyen kikerül az online közösségi terek információs “szupersztrádáira”, ahol pillanatok alatt a vállalkozás hírnevét, márkaértékét erodálja.
A szubjektív fogyasztói értékeléssel szemben/mellett, egy független és objektív, műszeres vizsgálatokkal alátámasztott élelmiszerbiztonsági szint értékelő audit (megfelelőség esetén) erősíti a fogyasztói bizalmat és egyértelmű versenyelőnyt képez.
Kontroll alatt tartani a vállalkozások élelmiszerbiztonsági folyamatait, egyenlő a vállalkozások hírnevének megóvásával. A FOODWILL egy olyan egyedülálló élelmiszerbiztonsági koncepció (technológia, szemléletmód, szakértelem, minősítés), ami rendelkezik mindazzal, ami képes a vállalkozások GOODWILL értékét megőrizni.